Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Σεμιναρια Seventeen

Σημερα μαζι με την φιλη μου, ειχα την χαρα να παρακολουθησω το τριωρο δωρεαν σεμιναριο της Seventeen στο ξενοδοχειο Μεγαλη Βρετανια.
Εκει μας υποδεχτηκε η κ.Σταθοπουλου η οποια μας εδωσε πολυ χρησιμες συμβουλες καθολη τη διαρκεια του σεμιναριου.

Η ομαδα αποτελουταν απο 9 κοριτσια, απο τις οποιες οι περισσοτερες πηγαιναν για δευτερη φορα!! (λογικο :D ) Αρχικα μαθαμε τον σωστο τροπο ντεμακιγιαζ και ενυδατωσης του προσωπου αναλογα με τις αναγκες του δερματος μας.
Στη συνεχεια καναμε το πρωινο 5λεπτο μακιγιαζ που ειχε επιλεξει η καθε κοπελα και τελος το μετατρεψαμε σε βραδινο, υπο την επιβλεψη και τις διορθωσεις της υπευθυνης.

Παντα υπαρχουν πραγματα που δεν γνωριζουμε, οσο και να εχουμε ασχοληθει με το θεμα.Καναμε τις ερωτησεις μας, λυσαμε αποριες και φυσικα μεταμορφωθηκαμε στα απολυτα καλοκαιρινα look του  καταλογου της Seventeen.

Εγω επειδη στην καθημερινοτητα μου δεν επιλεγω χρωματιστα μολυβια και μασκαρα, αποφασισα μιας και ειχα αυτη τη μοναδικη ευκαιρια, να κανω μια δοκιμη. Ολες καναμε μια ηλιoκαμενη βαση ενω εντυπωσιαστηκαμε απο τις αποχρωσεις των κραγιόν .
Δυστυχως απο την αρχη κιολας, η ψηφιακη μου με εγκατελειψε οποτε αυτα ειναι τα μονα που καταφερα να τραβηξω.

σεμιναριο Seventeen
(Πανω το μακιγιαζ που διαλεξα να κανω. Κατω αριστερα η φιλη μου και δεξια εγω πριν αρχισουμε.)


Φευγοντας, πηραμε μαζι μας τα σφουγγαρακια που χρησιμοποιησαμε καθως και μια ειδικη προσκληση απο την Lorvenn για μια επισκεψη στο στουντιο της, οπου η εξειδικευμενη hair stylist  θα μας εκπαιδευσει την τεχνη της βαφης των μαλλιων και θα μας εφαρμοσει την χρωματικη προταση που μας ταιριαζει περισσοτερο μεσα απο τους νεους οδηγους ομορφιας Lorvenn Paris.

Μπορω να πω οτι ηταν μια πολυ ομορφη εμπειρια, πληρως ενημερωτικη την οποια σιγουρα θα επαναλαβω οταν βγει ο επομενος οδηγος μακιγιαζ-φθινοπωρο 2013.

Αν θελετε και εσεις να παρετε μερος συμπληρωστε την ειδικη φορμα εδω.

Ευχαριστω την Αλεξανδρα και το blog της beautydiarybyalexandra.blogspot.gr  στο οποιο ειδα αντιστοιχο ποστ και δηλωσα και εγω συμμετοχη!!! 

11 σχόλια:

  1. ειχα κανει κ εγω αιτηση κ οταν τελικα με πηραν τηλεφωνο δυστυχως ειχα δουλεια.κριμα που το χασα.αν κ ειπαν οτι θα επικοινωνησουν ξανα μαζι μου.φαινεται ν περασατε τελεια!ζηλευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περασαμε οντως τελεια, και ουτε που καταλαβαμε ποτε περασαν 3 ωρες!
      Κριμα που δεν τα καταφερες να πας. Ξανακανε την αιτηση, αν και εμενα στο μειλ που μου εστειλαν με ενημερωσαν οτι μεχρι 20 του μηνα συνεχιζονται τα σεμιναρια. Λογικα ξανα απο σεμπτεμβρη υποθετω..

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ν α πας!! Σιγουρα και εγω θα ξανακανω αιτηση οταν βγει ο νεος οδηγος. ;)

      Διαγραφή
  3. Πες μου..πες μου..δεν ήταν ΥΠΕΡΟΧΗ εμπειρία.? :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ελεγα τι εχω ξεχασει, τι εχω ξεχασει... χαχα τις ευχαριστιες μου φυσικα!(Εκανα μια διορθωσουλα στο ποστ και ολα κομπλε :D )
      Ηταν οντως υπεροχα !!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχ τι καλήηηη <3 (πραγματικά τώρα δεν ήταν ανάγκη) Όπως και να χει το εκτιμώ και σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για την αναφορά.!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η εμπειρία.!
      Που ξέρεις..ίσως σε κάποιο από τα επόμενα σεμινάρια να τύχει να σε βρώ εκεί.! :P
      Φιλιά πολλά.!

      Διαγραφή
  4. Είχα πάει 2 φορές πριν από χρόνια.
    Μου άρεσε και στο τέλος πήραμε και δείγμα μέηκαπ και λοσιόν προσώπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντως δεν εχουμε παραπονο. Και δωρεαν το σεμιναριο και φευγουμε με δωρακια :p

      Διαγραφή
  5. pl wraio to post s ! kai egw eixa paei persu to kalokairi alla fetos dustuxws den eimai a8hna! ti 8a eleges na akolou8isoume i mia tn alli? :)

    http://marsobsession.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή