Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

!!high waisted shorts!!

Σιγουρα το παθαινετε και εσεις...Αγοραζετε ενα ρουχο και απλα κολλατε μαζι του.. Δεν θελετε να το βγαζετε απο πανω σας..Ενταξει πρεπει να το πλυνω κιολας.. χαχα
Ο λογος για το νεο σορτσακι απο τα Tally weijl. Ψηλομεσο, τζιν, με σκισιματα.Και το καλυτερο?? Το βρηκα μονο 10 ευρω. Κατι τετοιες ωρες ευχομαι να ημουν πιο κοντη.Ετσι θα μου ερχοταν πιο ψηλα στο υψος της μεσης..ετσι ακριβως οπως το θελω.Αλλα ας συμβιβαστω,δεν μπορω να τα εχω ολα...




Εσεις τι δεν μπορειτε να αποχωριστειτε??

12 σχόλια:

  1. Τα σορτσακια απ'τα Tally weijl σε κανουν να κολλας...το χω παθει και γω!
    Πολυ ωραιο σορτσακι και σε καλη τιμη!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι μας κανουν στα tallyvδεν εξηγειται χαχα
      Σ ευχαριστω πολυ!!

      Διαγραφή
  2. λατρεύω τα ψηλόμεσα. σε οποιαδήποτε μορφή. φούστες, σορτσάκια, παντελόνια.. πολύ όμορφο σορτσάκιιι :)
    χμ. εγω? να σου πω δν έχω κάτι συγκεκριμένο. κολλάω με κάτι καινούργιο που αγοράζω και μετά το βαριέμαι :Ρ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταια εχω κολλησει και εγω με οτιδηποτε ψηλομεσο ♥♥
      Συνηθως ετσι γινεται.. κολλαμε με τα καινουρια τοσο που στο τελος τα βαριομαστε :p
      Φιλακια ♥

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχο..και σου πάει πολύ.!
    Κάτι τέτοιες στιγμές εύχομαι να μπορούσα και εγώ να φορέσω ψηλόμεσα ρούχα..
    Νομίζω όμως πως δεν μου πάνε..


    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι σιγουρη οτι ειδικα σε εσενα θα πηγαινουν πολυ με το σωμα που εχεις ♥(ζηλευω το ποσο αδυνατη εισαι να το ξερεις χαχα) ♥♥
      Απλα ειναι μεχρι να τα συνηθισεις πανω σου..

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ ωραίο και έχεις απίστευτο σώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!! Τα φιλια μου ♥♥

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αν σκεφτεις οτι η αρχικη τιμη ηταν 40 ευρω ...τρελαθηκα οταν τα ειδα...γιατι δεν ηταν το μονο στην τιμη αυτη.!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο σορτσάκι και ακόμα πιο ωραίο σώμα!!! Μπράβο σου!!!
    Όσον αφορά το με τι κολλάω περισσότερο... νομίζω με οτιδήποτε αγοράζω,αν δεν του βγάλω λίγο το λάδι στην αρχή δεν ηρεμώ!!! χαχα
    Φιλιά
    http://pozasworld.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κλασικα.. η μανια με ιδηποτε καινουριο!!
      Σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου, τα φιλια μου και απο εμενα ♥♥

      Διαγραφή