Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Tag - 10 Things about me!

Και αφου γυρισα και εγω απο τις συντομες διακοπουλες μου, επανερχομαι με ενα Tag. Ηταν το πρωτο πραγμα που ειδα οταν ανοιξα το blog μου και χαρηκα ιδιαιτερα, γι αυτο και ευχαριστω πολυ την Ευα του Journey to Fantasy !

Προκειται για 10 πραγματα για εμενα ωστε να με γνωρισετε λιγο καλυτερα..

  1. Ολοκληρο το ονομα μου ειναι Ελπινικη.Το Ελλη δεν το εβγαλα εγω αλλα ετσι με φωναζαν οι δικοι μου απο πολυ μικρη και η αληθεια ειναι οτι μου αρεσει πολυ περισσοτερο.
  2. Ειμαι υπερβολικα ευαισθητη.Προσπαθω να μην το δειχνω , αλλα μπορει να συγκινηθω με το παραμικρο οπως μια διαφημιση στην τηλεοραση.
  3. Εχω εμμονη με τα μακρυα μαλλια αλλα για καποιο περιεργο λογο δεν μπορω να μακρυνω τα δικα μου με τιποτα!
  4. Μισω το πρωινο ξυπνημα οσο τιποτα αλλο!!
  5. Εχω τοση καλη σχεση με τον υπνο που συνηθως κλεινω 10-12 ωρες υπνου καθε βραδυ.Διαφορετικα νιωθω οτι δεν εχω ξεκουραστει.
  6. Δουλευω απο τα 18 μου και μου αρεσει πολυ το γεγονος οτι ειμαι ανεξαρτητη οικονομικα.
  7. Πολυ μικρη φοβομουν απιστευτα τα ζωα-γατες, σκυλια κλπ.Πλεον τα λατρευω οσο δεν φανταζεστε και μαλιστα εχω μεγαλωσει με μπιμπερο ενα νεογέννητο γατακι που δεν ειχε μανουλα. 
  8. Οταν παρω το πτυχιο στην σχολη μου (Ασοεε) σκοπευω να παω σε καποια σχολη μακιγιαζ -κομμωτικής.
  9.  Πανω απο ολους και απο ολα βαζω την μανουλα μου, η οποια ειναι ενας γλυκυτατος ανθρωπος (οχι επειδη ειναι μαμα μου :p ) και εχει κυριολεκτικα θυσιαστει για εμενα και την αδερφη μου.
  10. Μπορω να ζησω τρώγοντας μονο γλυκα (ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!! ) Τα λατρευω και μπορω να αντικαταστησω το γευμα μου με οτιδηποτε περιεχει σοκολατα!


Με την σειρα μου θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις των παρακατω κοριτσιων...


Μην ξεχασετε να μου αφησετε μου το λινκ των δικων σας δημοσιευσεων ..
Εως την επομενη αναρτηση σας φιλω!

13 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου :)
    Μάθαμε αρκετά πραγματάκια για 'σένα ;)
    Επίσης,το όνομα σου είναι πολύ ωραίο(το έχω ακούσει λίγες φορές).
    Όσο για τα γλυκά(και κυρίως τη σοκολάτα),είναι πραγματικά εθισμός :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ονομα μου πραγματικα το αναφερω πολυ σπανια γιατι δεν μου αρεσει καθολου! Μου θυμιζει γιαγια στο χωριο χαχα

      Διαγραφή
  2. Σνιφ σνιφ!! Τι γλυκό που αγαπάς τόσο πολύ τη μανούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω για το ταγκ!!!
    Πολυ ομορφες οι απαντησεις σου και σε πολλα συμφωνουμε :P
    Οπως πχ στο οτι εισαι υπερβολικα ευαισθητη..
    (Μολις ειδα το Fast & Furious 6 και δακρυσα στο τελος, φαντασου)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοπευω και εγω να το δω.Ενταξει αν δακρυσω θα εχει πλακα! χαχα

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο όνομαααα..
    Όσον αφορά τον ύπνο, θα συμφωνήσω μαζί σου, μιας και κλείνω και εγώ κάτι φανταστικά 12ωρα :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πολύ για το tag! Έχουμε αρκετά κοινά, κλείνω επίσης άνετα 12ωρα ύπνου, λατρεύω τα ζώα και έχω δύο γατιά, θέλω μόλις πάρω πτυχίο να πάω σε σχολή κομμωτικής ή μακιγιάζ, έχω κι εγώ εμμονή με τα γλυκά και τα μακριά μαλλιά και είμαι επίσης πολύ ευαίσθητη :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. se efxaristw poli gia to tag!! molis to ekana k egw :) s afinw to link :)

    http://marylovesbeauty3.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχουμε πολλά κοινά,χεχε!!!!σε ευχαριστώ πολύ για το ταγκ το έκανα!!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html
    φιλιά~!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή